BUDMA 2025! OD ŚRODY DO SOBOTY 12-15 LUTEGO 2025!  

Organizator:

Dobry monter Edmont dołączył do kampanii „DOBRY MONTAŻ”

Podziel się

Jakość montażu stolarki budowlanej wpływa na codzienny komfort użytkowników, ograniczenie strat ciepła, izolację akustyczną, trwałość, estetykę i bezpieczeństwo. Tymczasem w Polsce, ponad połowa badanych inwestorów indywidualnych spotkała się z niefachowym montażem tego typu produktów.[1] Brakuje również dobrze przygotowanych fachowców, którzy zadbają o profesjonalną instalację.

 

Jakość montażu stolarki budowlanej wpływa na codzienny komfort użytkowników, ograniczenie strat ciepła, izolację akustyczną, trwałość, estetykę i bezpieczeństwo. Tymczasem w Polsce, ponad połowa badanych inwestorów indywidualnych spotkała się z niefachowym montażem tego typu produktów.[1] Brakuje również dobrze przygotowanych fachowców, którzy zadbają o profesjonalną instalację.

Organizowana przez Związek POiD kampania „DOBRY MONTAŻ” nakierowana jest na poprawę jakości montażu wyrobów stolarki budowlanej w Polsce. Od grudnia 2018 roku, w działania akcji zaangażowany jest Edmont – dobry monter. To postać, która utożsamia najlepsze cechy prawdziwego fachowca, dbającego o dobry montaż i wspierającego tych, którzy budują lub remontują dom i wybierają przy tym wyroby stolarki budowlanej. Doradza najlepsze rozwiązania, tłumaczy, dlaczego dobry montaż jest ważny i przedstawia płynące z niego korzyści, zgodnie z hasłem: „Dobry montaż jest tak samo ważny jak dobry produkt”.

Edmont korzysta z innowacyjnych narzędzi i zaawansowanych technik montażowych, jest specjalistą od technologii przyszłości, ciągle zdobywa nową wiedzę i służy fachową poradą. Wykonując swoje zadania dba o dobre relacje z inwestorami, punktualność, schludny wygląd oraz czystość miejsca pracy.

Edmont pojawi się na Facebooku, Instagramie i stronie internetowej „DOBRY MONTAŻ”. Wystąpi w filmie promującym kampanię oraz na plakatach i bannerach umieszczonych w prasie, Internecie i punktach sprzedaży wyrobów stolarki budowlanej. Postać Edmonta będzie także obecna podczas MONTERIADY 2019 na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu oraz na innych wydarzeniach towarzyszących „DOBREMU MONTAŻOWI”.

Więcej informacji na stronie: http://dobrymontaz.com/dm_article/brand-hero-dobry-montaz/

 

[1] Źródło: ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku: „Badanie procesu decyzyjnego w zakresie wyboru produktów stolarki budowlanej oraz znajomości kampanii „DOBRY MONTAŻ”, Kutno 2017