Gość Specjalny - Agnieszka Węglarz

Wtorek, 7 lutego

TEMAT WYKŁADU:
Strategiczne podejście do sprzedaży na rynkach B2B

Prezentowane we wrześniu wyniki badań Sales Excellence pokazały, że tylko 15% badanych firm osiągnęło wszystkie cele sprzedażowe w 2015 roku. Z kolei badania ICAN Research pokazują, że oprócz sprzedaży pozostałymi kluczowymi wyzwaniami, przed którymi stoją firmy B2B to walka ceną oraz ograniczone zasoby.

Zmuszanie w takiej sytuacji sprzedawców do jeszcze większego wysiłku sprzedażowego często nie odnosi jednak zamierzonego skutku. Firmom potrzebne jest bowiem strategiczne podejście, pozwalające na to, by przy ograniczonych środkach osiągać najlepsze rezultaty sprzedażowe.

Jak to osiągnąć? Na czym polega to podejście? Tego dowiecie się już pierwszego dnia targów BUDMA. Zapraszamy.
pp-9866.jpg

.................

Agnieszka Węglarz od blisko 20 lat zajmuje się marketingiem i biznesem. Pierwsze doświadczenia zdobywała w międzynarodowych agencjach reklamowych (JWT, Publicis, Ammirati Puris Lintas).

W latach 2001-2006 była Dyrektorem Strategii w agencji G7, znanej między innymi z wprowadzenia na rynek marki Heyah.

Od 2007 pracuję w obszarze nowych technologii. W latach 2007-2013 była menedżerem w firmie Polkomtel. Jako Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej była odpowiedzialna za zarządzanie strategią oraz marketing mixem dla rynku masowego i małych firm. Następnie jako Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką prowadziła program zarządzania marką i doświadczeniami klienta.

W latach 2013-14 jako szef Marketingu w Sygnity S.A. była odpowiedzialna za zarządzanie marką, marketingiem produktowym i PR-em.

Strategią zajmuje się zawodowo i z zamiłowania. Strategię definiuje jako umiejętność patrzenia w przyszłość, przewidywania konsekwencji i planowania z wyprzedzeniem.

pp-9893.jpg

pp-9895.jpg

hbrp_ican_rgb-002.PNG

[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact